ΓΙΑΤΙ:

..όσες κι αν χτίζουν φυλακές

κι αν ο κλοιός στενεύει

ο νούς μας είναι αληταριό

που όλο θα δραπετεύει...

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Δυνατή ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ...

Υπάρχει πολύς κόσμος που μου λέει ότι θέλει και εύχεται η ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ να μπει στη Βουλή, καταλαβαίνει την κρισιμότητα του να είναι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ ειδικά σε αυτή τη Βουλή, αλλά θα ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ για να φύγει ο Σαμαράς...


Πέρα από το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πρώτος με διαφορά και δεν χρειάζεται την δικιά σου ψήφο για αυτό, καλό είναι να σκεφτούν ότι οι ψήφοι στην κάλπη δεν έχουν αιτιολόγηση. Οι ψήφοι δεν λένε "ναι μεν, αλλά", δεν αλλάζουν την επόμενη μέρα.

Όποιος-α θέλει δυνατή ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ κι όποιος-α θέλει μια ψήφο που μετά δεν θα τη μετανιώσει ό,τι κι αν γίνει, να ψηφίσει ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ κι όχι να εύχεται να μπει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ στη Βουλη με ψήφους κάποιων άλλων...


ΥΓ. Το χω συνηθίσει να είμαι η "αγαπημένη δεύτερη", δεν είναι αυτό το πρόβλημά μου. Και στην τελική η δικιά μου η Αριστερά δεν αναπνέει στα κοινοβουλευτικά έδρανα, ούτε στα τηλεοπτικά πλατό, άβολα αισθανόμαστε εκεί και δεν πρέπει ποτέ να πάψουμε να αισθανόμαστε άβολα. Το πρόβλημά μου είναι ότι η αριστερή ψήφος έχει γίνει τόσο "δεδομένη". Τόσες Τζάκρες, τόσα ΝΑΤΟ, τόσα μεσοπροθεσμα, και πάλι εκεί. Ε τότε, ρε σύντροφοι, ναι, η ψήφος αυτή απλώς επικροτεί τη δεξιά στροφή της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ και τη μετατροπή του ΣΥΡΙΖΑ σε αρχηγικό κόμμα. Ψηφίστε ελεύθερα, αλλά μην κοροϊδεύετε τους εαυτούς σας!


Απο Δέσποινα Κουτσούμπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου