ΓΙΑΤΙ:

..όσες κι αν χτίζουν φυλακές

κι αν ο κλοιός στενεύει

ο νούς μας είναι αληταριό

που όλο θα δραπετεύει...

Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Γενέθλια...

Τα χρόνια περνούν.
Κι εγώ ...; μεγαλώνω!
Έτσι λένε...
Γιατί εγώ νιώθω ακόμη παιδί.
Ότι κι αν σημαίνει αυτό.
Καλό ή κακό!
Μα όπως κι αν έχουν τα πράγματα ....
Πάντα θα είμαι ΕΓΩ!!!

Στα γενέθλια τους πολλοί άνθρωποι μελαγχολούν γιατί μεγαλώνουν. Άλλοι γιατί νιώθουν πως δεν έχουν όσα θέλουν, άλλοι γιατί δεν θα προλάβουν να κάνουν αυτά που θέλουν, άλλοι γιατί η μέρα τους θα ήθελαν να είναι πολύ διαφορετική.
Μην σας παίρνει από κάτω…

Να μην αφήσετε τη μιζέρια να μπει στη ζωή σας. Να βγείτε στο δρόμο, να ενωθείτε με τον άλλο και να δημιουργήσετε κάτι από το μηδέν.
Να μην αφήσετε να χαθούν από τη ζωή σας όσοι το αξίζουν να είναι δίπλα σας.
Να είστε πάντα χαμογελαστοί και να μην αφήνετε τίποτα και κανέναν να σας στενοχωρήσει . Στα γενέθλιά σας να βάζετε στόχους για τον καινούριο χρόνο που έρχεται για σας. Δεν έχει σημασία αν τους πραγματοποιήσετε, σημασία έχει η προσπάθεια. Να κοιτάτε το μέλλον με αισιοδοξία και δύναμη και ότι και αν έρθει να έχετε το θάρρος να το κοιτάτε κατάματα. Να προχωράτε μπροστά και για κάθε βήμα που κάνετε να νιώθετε περήφανοι για τον εαυτό σας. Μην αφήνετε τίποτα να σας ρίξει.
Διεκδικείτε όσα σας οφείλουν.
 Να είστε αισιόδοξοι και να πιστεύετε πάντα στα καλύτερα που θα έρθουν.
Τα χρόνια είναι για να φεύγουν και εσύ είσαι για να τα ζεις!
Σας εύχομαι και εγώ κάθε επιθυμία σας να πραγματοποιηθεί πάντα με υγεία και ευτυχία όπως την έχετε ονειρευτεί!!!

ΦΧΑΡΙΣΤΩ ΜΟΥΛΤΟΥ!!!!!
ΧΙΡΙΤΙΜΑΤΙ ΛΑ ΤΟΥΤΣ!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου