ΓΙΑΤΙ:

..όσες κι αν χτίζουν φυλακές

κι αν ο κλοιός στενεύει

ο νούς μας είναι αληταριό

που όλο θα δραπετεύει...

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

ΤΕΣΤ



Πόσο ευτυχισμένοι είστε; Μετρήστε το

Ο ψυχολόγος Dr Diener, του Πανεπιστημίου του Ιλινόις, σπουδαία προσωπικότητα στην έρευνα της ευτυχίας, δημιούργησε την Κλίμακα Μέτρησης της Ευτυχίας. Διαβάστε τις παρακάτω δηλώσεις και σημειώστε από το 1 έως το 7 πόσο συμφωνείτε με την καθεμία ξεχωριστά.
1 2 3 4 5 6 7
Καθόλου σωστό Σχεδόν σωστό Εντελώς σωστό


Πιστεύω πως η ζωή μου πλησιάζει σε αυτό που θεωρώ ιδεώδες.
Οι συνθήκες της ζωής μου είναι εξαιρετικές.
Είμαι ικανοποιημένη με τη ζωή μου.
Μέχρι τώρα έχω πετύχει σημαντικά πράγματα που θέλω στη ζωή μου.
Αν ξαναζούσα τη ζωή μου, δεν θα άλλαζα τίποτε.
Και τώρα κάντε τους υπολογισμούς σας














31-35: Είστε πολύ ικανοποιημένοι με τη ζωή σας.
26-30: Είστε ικανοποιημένοι.
21-25: Είστε αρκετά ικανοποιημένοι.
20: Ουδέτερο σημείο.
15-19: Είστε κάπως δυσαρεστημένη.
10-14: Είστε δυσαρεστημένη.
5-9: Είστε πολύ δυσαρεστημένη. 1 2

Χριστίνα Ρασιδάκη, σύμβουλος Ψυχικής Υγείας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου