ΓΙΑΤΙ:

..όσες κι αν χτίζουν φυλακές

κι αν ο κλοιός στενεύει

ο νούς μας είναι αληταριό

που όλο θα δραπετεύει...

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

οι φίλοι (για κείνους που γράφτηκε)

Η αφορμή για να γράψω ένα θέμα στην εφημερίδα μπορεί να μου δοθεί από οτιδήποτε. Από ένα γεγονός, από μια κουβέντα που θα κάνω με κάποιους . Το τελευταίο μου θέμα στην εφημερίδα ΛΙΒΑΔΙ με τίτλο «οι φίλοι»  γράφτηκε πάνω σε όλους εσάς. Βασικά κάποιοι από εσάς ήσασταν ο κορμός που έγραφα το άρθρο .  Αφού το έστειλα προς δημοσίευση στην εφημερίδα συμπλήρωσα στο αρχικό κείμενο τα ονόματα αυτών που είχα στο νου μου όταν έγραφα .Το έδειξα στην Μαρία και το βρήκε ενδιαφέρον μου πρότεινε δε να συνεχίσω και με όλους τους υπόλοιπους . Όντος σε λίγες μέρες σας είχα «σκανάρει» όλους . Σε κάποιους τα χαρακτηριστικά σας μου βγήκαν τελείως  αβίαστα σε κάποιους άλλους δυσκολεύτηκα αρκετά και σε κάποιους δεν κατάφερα να βρω  κάποιο ιδιαίτερο. Αποφάσισα λοιπόν να σας στείλω με e-mail  το «συμπληρωμένο» με όλους εσάς κείμενο. Κάποιο βράδυ και ενώ πειραματιζόμουν στον υπολογιστή μου ήρθε η ιδέα να σας το στείλω ως ταινία. Έτσι δημιούργησα την παρουσίαση που θα δείτε.  






5 σχόλια:

  1. Μητώνα τώρα με την κ΄ριση φαντάσου να γυρίζαμε να μέναμε όλοι μόνιμα στο χωριό!!!Αληθινός παράδεισος ! Πραγματική ποιοτική ζωή.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνο ένας φυσιογνωμιστής σαν εσένα θα μπορούσε να δει τέτοιες αλήθειες! Τιμή μας να σε εμπνέουμε! Δεχόμαστε την κριτική γιατί έχουμε αποδεχτεί Τον Γιώργο. ( Υ.Γ. έχεις γράψει λάθος το email μας- aspakara@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν δημιουργείς, αν ανοίγεσαι, δημιουργεί και η ζωή μαζί σου, ξεδιπλώνονται οι ψυχές, τα συναισθήματα και οι ματιές ξεπερνούν τις κλειδαρότρυπες σαν να ΄ταν ουρανός...
    κι αν κάτι με χαροποιεί επιπλέον είναι το μονοπάτι που χάραξες κι όσο για τους φίλους μας, αυτό που μας... το μυστικό ίσως να βρίσκεται στους στίχους που τραγουδήσαμε "αυτούς που βλέπεις θα τους δεις θα τους γνωρίσεις πάλι" και αισθάνομαι πολύ όμορφα που μου δίνεις τη δυνατότητα να σε γνωρίσω ξανά και ξανά.
    Σ' ευχαριστώ


    Υ.Γ.
    Όσο δε για τα περί τέχνης και μουσικής που έλεγες κάποτε...μ' αρέσει που τώρα μ' εκπλήσεις ευχάριστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή