ΓΙΑΤΙ:

..όσες κι αν χτίζουν φυλακές

κι αν ο κλοιός στενεύει

ο νούς μας είναι αληταριό

που όλο θα δραπετεύει...

Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Τα δικά μας Χριστούγεννα ....της Γλυκερίας Γκρέκου



Είναι κάποια πράγματα που τα έχεις βιώσει, τα έχεις ζήσει ,είναι η παιδική σου ηλικία, μα το πέρασμα των χρόνων τα καταχώνιασε κάπου βαθιά μέσα σου.Και έρχεται ή ώρα που όλα αυτά τα βλέπεις γραμμένα στο χαρτί ,εικόνες, συναισθήματα ,και μυρωδιές μιας άλλης εποχής το μαγικό χέρι του συγγραφέα στα μοιράζει απλόχερα....Αυτό που θέλεις να κάνεις είναι τουλάχιστον να  τα μοιραστής και με άλλους να τους κάνεις κοινωνούς αυτής της μαγείας.....
 Ευχαριστούμε Γλύκα...



"Δεν μου λείπουν καθόλου! Μα καθόλου! Τα φωτισμένα μπαλκόνια, οι Αγιοβασίληδες που τάχαμου ανεβοκατέβαιναν στα σπίτια μας, τα ανόητα μωβ, ροζ, κόκκινα δέντρα ( κάθε χρόνο νέα μόδα) η πρεμούρα να ντύσουμε το δέντρο με καινούργια στολίδια κάθε χρόνο, τα μοντέρνα φωτάκια, οι φωτισμένοι τάρανδροι, χιονάνθρωποι, αρκουδάκια. Τα παιδιά που λέγαν κάλαντα και αν τολμούσες να τους δώσεις κάτι λιγότερο από 5 ευρώ σε κοιτούσαν λες και ήσουν ο Σκρουτζ... Δε μου λείπουν καθόλου οι ετοιμασίες για Ρεβεγιόν σε μαγαζί, η φιάλη 200 ευρώ δια 4 . Δεν μου λείπει το φωταγωγημένο Λιβάδι, φωτάκια, φωτάκια , φωτάκια, χρώματα, χρώματα , χρώματα! Ένα Λας Βέγκας στα 1200 μ.
Μου λείπει το δεντράκι που στολίζαμε με στολίδια ίδια και όμοια για χρόνια. Τα κίτρινα χνουδωτά αγγελάκια, οι καμπανούλες, οι πολύχρωμοι γλόμποι, το μπαμπακάκι ή η αράχνη που βάζαμε στα κλαδιά και τα φωτάκια- μαργαρίτες. Μου λείπει η στιγμή που τα βγάζαμε από το κουτί, με ιδιαίτερη προσοχή για να μην έχουμε απώλειες. Μου λείπει το πρωινό- πρωινό ξύπνημα για να πούμε τα κάλαντα για λίγες δραχμές, η μοιρασιά, η χαρά της μοιρασιάς! Μου λείπει η ουσία των Χριστουγέννων, η γιαγιά μου, με τι ευγνωμοσύνη προς τη ζωή έτρωγε μετά τη νηστεία!"


Γλυκερία Γκρέκου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου